BİTKİ DİKİM ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Biyoloji Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ülkü Nihan Yazgan Tavşanoğlu sorumluluğunda yürütülen OSD 103 Gönüllülük Çalışmaları Dersi kapsamında, daha yeşil, temiz ve sürdürülebilir bir kampüs oluşturma hedefiyle Fen Fakültesi bahçesinde bitki dikim etkinliği gerçekleştirildi.
Etkinliğe Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Mevlüt Karataş, akademisyenlerimiz ve öğrencilerimiz katılarak Fen Fakültesi bahçemizi çiçeklerle buluşturdu.
Daha yeşil ve daha yaşanabilir bir kampüs için toprağa dokunan tüm gönüllülerimize teşekkür ederiz. 🌸

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)